Prema nalogu načelnika općine Travnik, Kenana Dautovića, općinska administracija je počela aktivnosti na unaprjeđenju postojećih e-servisa namijenjenih građanima ali i uvođenja novih mogućnosti i dobrih praksi.
Ovom prilikom podsjećaju sve zainteresirane na Servis “48 sati”, koji je jedan od alata za unaprjeđenje komunalnih usluga putem izravne komunikacije s građanima (pitanje postavljeno putem e-maila i odgovor u roku 48 sati).
Zasniva se na efikasnijem rješavanju zahtjeva korisnika komunalnih usluga i to posredstvom općinske administracije, koja će vršiti koordinaciju rada javnih komunalnih poduzeća s jedne strane i i građana i gospodarskog i javnog sektora s druge strane.
Putem Servisa građani imaju mogućnost jednostavnije i brže dobiti relevantan odgovor, pitati, sugerirati i dati prijedloge iz komunalne oblasti što, na kraju, vodi i do rješavanja eventualnih problema. Kompletna komunikacija odvija se elektronskim putem, određenom e-mail adresom, putem koje građani dostavljaju pitanja i šalju im se odgovori.
Svoja pitanja, zahtjeve, prijedloge i sugestije zainteresirani mogu uputiti telefonom 030 511 277 (lokal 219) ili putem emaila : abid.drobo@opcinatravnik.com.ba.
E-obrazac može se preuzeti na www.opcinatravnik.com.ba.