Više od 58 posto zaposlenika tvrdi da će blagdansku kupovinu obavljati iz svog ureda, pokazali su rezultati ankete tvrtke koja se bavi istraživanjem tržišta. Čak i oni koji ne kupuju na internetu, odgovorili su kako će u prosincu tijekom radnog vremena na internetu tražiti artikle za dom i poklone za bližnje.
Rezultati su tako pokazali kako je produktivnost u prosincu najmanja od svih mjeseca u godini, piše 24sata.hr.
– Ljudi su odgovorili da će najmanji trud uložiti u tjednu između Božića i Nove godine. Tvrde kako će se u to vrijeme posvetiti obitelji i, ako je to moguće, ranije otići s posla. Anketom smo tako zaključili kako je taj tjedan ‘uzaludno trošenje vremena na poslu’ – rekli su istraživači iz Velike Britanije.
Dodali su kako je zabrinjavajuće da su neki ljudi odgovorili kako se planiraju ‘isključiti’ na poslu već u studenom te ‘surfati’ kako bi pronašli dekoracije za dom tako da spremno dočekaju blagdane. Istraživači su isto tako otkrili i da se jedna trećina ljudi ‘isključi’ s posla jedan sat dnevno.
(www.vecernji.ba)