Frizerski Look&Learn seminar Essensity prirodnim koloracijama zatvorenog tipa održan je u ugodnom ambijentu ASK studija u Franšiznom centru BiH U Vitezu.
Cilj ovog seminara bilo je upoznavanje frizera s posebnim tajnama koloracija prirodnim bojama, održavanja kose i vlasišta prirodnim proizvodima i stylingom. Seminar je vodio Matej Bogataj – Schwarzkopf Professional ambasador za boje regije Adria, koji danas radi kao Schwarzkopf Professional ambasador za boje u 44 zemlje. Seminaru je nazočila i Brigitte Daberer, brand manager Schwarzkopf Professionala za regiju Centralna i Istočna Europa, te u ime domaćina, ASK studija i tvrtke Ovnak Ilija Buha, izvršni direktor Schwarzkopf Professionala i INDOLE za BiH.
PRVE TRAJNE BOJE BEZ AMONIJAKA
Tijekom seminara, kojemu je nazočilo više od pedeset frizera iz svih dijelova BiH, u segmentu koloracije je predstavljena Schwarzkopfova linija Essensity. Kako je istaknuto, ova linija sadrži sve što je potrebno kosi, od učvršćenja, teksture, volumena do sjaja. Proizvodi pružaju snagu prirode i slobodu stiliziranja i oblikovanja kose prema vlastitim željama. Svi proizvodi Essensity oslobođeni su umjetnih mirisa, silikona, parafina, mineralnih ulja, parabena, PEG derivata i umjetnih bojila. Linija Essensity je jedinstvena, jer po prvi put na naše tržište donosi proizvode, koji pružaju vrhunsku učinkovitost uz pomoć prirode. Sve formulacije sadrže čiste organske esencije i pružaju stopostotni rezultat uz nula posto kompromisa. Ukazala je na to, uz ostalo i Brigitte Daberer, brand manager Schwarzkopf Professionala za regiju Centralna i Istočna Europa, koja je kazala i da je essensity namijenjen osobama koje žele živjeti ravnopravnije s prirodnom i okruženjem. To su prve trajne boje bez amonijaka na svijetu, a koriste ih ljudi, koji svojim ponašanjem i načinom života podržavaju pokret LOHAS (Lifestyles of Health and Sustainability). To su osobe koje se prije svega brinu o svome zdravlju i involvirani su u različite sfere našega života, bore se za socijalnu pravdu, za pravo u ljudskim odnosima i odnosima ljudi prema prirodi. Linija Essensity, koja je na tržište plasirana u rujnu 2009. godine i odlično je prihvaćena, može se nazvati dijelom LOHAS pokreta. Usprkos ekonomskoj krizi, potreba za ovom vrstom proizvoda, koji su 90 % prirodni, a imaju 100 %-tni učinak, je povećana, pa je nakon godinu dana povećana i ponuda njihovih proizvoda, te je od tada u ponudi još više boja, koloracija i proizvoda za njegu kose. Linija Essensity ne može se pronaći u slobodnoj prodaji, ali je klijentima dostupna u frizerskim salonima širom BiH, koje ovu, ali i ostale linije Schwarzkopf Professionala imaju u svojoj ponudi.
(Dragana Sivonjić/Radio Vitez)