Nova austrijska vlada namjerava da sprovede dugogodišju namjeru i produži transibirsku prugu širokog kolosjeka do Beča, i s tim u vezi su Austrijske željeznice (OeBB) i Ruska željeznica potpisale dodatni ugovor.
Ministar saobraćaja Norbert Hofer rekao je da je za potrebne dozvole za austrijsku dionicu neophodno par godina, ali ne i decenija, kao što je slučaj za druge velike projekte.
“Želimo da se tom prugom vozimo već 2033“, poručio je on.
Finansijski detalji ovog projetka, o kojem je bilo riječi i na sjednici vlade, nisu poznati, ali Hofer ističe da će se za Austriju ulaganja višestruko isplatiti.
Njegov ruski kolega Maksim Sokolov i šef ruske železnice Oleg Bjelozerov podvukli su strateški značaj ovog željezničkog koridora.
Obojica su uvjereni da će biti moguće da se za projekat privuku veliki investori i dobiju sredstva iz fondova. Uvjereni su i da će i investitori iz Austrije podržati ovaj projekat.
Prije više godina su šefovi željeznica Rusije, Ukrajine, Slovačke i Austrije potpisali memorandum o namjerama i tokom svake državne posjete predstavnika dvije zemlje je ovaj projekat tema.
Austrija priključenjem na Transibirsku prugu očekuje da će uspjeti da se uključi i na „Novi Put svile“, i na svoju prugu skrene transporte robe iz Kine.
U Austriji se procjenjuje da bi izgradnja pruge širokog kolosjeka od Košica do Beča, na oko 400 kilometara, koštalo oko 6,5 milijardi eura.
(Nezavisne novine)