Prvi brend sportske opreme koja se u cijelosti kreira, dizajnira i proizvodi u BiH, Number 1 iz Travnika, u 2021. godini otvara lanac prodavaonica u gradovima širom BiH, koje će biti standardizirane na jedinstven i prepoznatljiv način.
Prestižni brend sportske opreme iz Travnika osnovan je 2016. godine, a iste godine postao je generalni sponzor košarkaške reprezentacije BiH. Njihovu opremu danas nose svi uspješniji sportski kolektivi u BiH i regionu, a travnička firma orijentirana je i na proizvodnju za svjetski poznate brendove.
Osim projekta pokretanja maloprodajne mreže, Number 1 u 2021. godini kreće s još jednim ambicioznim projektom, otvaranjem novih proizvodnih pogona u Sapni i Jablanici.
S direktorom Maidom Omerovićem, razgovarali smo o značaju pokretanja ova dva kapitalna projekta, poslovanju brenda u vrijeme pandemije COVID-19, novim partnerskim ugovorima s međunarodnim kompanijama…
Što za brend Number 1 znači pokretanje maloprodajne mreže u BiH?
“Naš glavni projekt u 2021. godini je projekt pokretanja maloprodajne mreže u BiH, koja bi podržala koncept i strateški cilj da Number 1 dobije status nacionalnog Brenda s aspekta atraktivnosti i konzumacije. Svjesni smo da je ovo veliki poslovni poduhvat, koji zahtijeva ozbiljnu organizaciju za koju mogu biti spremne samo velike kompanije kao što je Number 1. Naša je želja da proizvodi No1 budu dostupni kako sportskoj javnosti i populaciji, tako i pojedincima i svima koji žele imati naše proizvode u svojim domovima”.
Osim pokretanja maloprodajne mreže u BiH, još jedan ambiciozni projekt će obilježiti poslovanje brenda Number 1 u 2020., ali i u 2021. godini?
“Otvaranje novih proizvodnih pogona Number 1 je novina koju bih izdvojio i koja će obilježiti kraj 2020., ali i cijelu 2021. godinu. Novi pogon u Sapni i pripremanje pogona u Jablanici su naši strateški ciljevi, koji otvaraju mogućnost proširenja proizvodnih kapaciteta, što je realna potreba u sadašnjem poslovanju”.
Predstavite ukratko brend sportske opreme Number 1?
“Brend Number 1 je dizajniran i promoviran 2016. godine i svojom kvalitetom je odmah parirao velikim sportskim brendovima. Firma je priča o doživljaju sporta, inspirirana željom da se napravi domaći brend koji će prenositi poruke emocija i povjerenja svojim klijentima, koji znaju prepoznati prave vrijednosti. Za vrlo kratko vrijeme se „uselio“ u sportske klubove i postao prepoznatljiv u svijetu sporta u BiH, ali i regionu”.
U kakvim uvjetima nastaje oprema Number 1?
“Uvjeti u kojima nastaje oprema brenda No1 su suvremeni pogoni proizvodnje, moderni uredi za dizajniranje, kreiranje i modeliranje sportske opreme s pratećim servisima, koji brend čine prestižnim i ekskluzivnim! Sve službe koje rade kao servisi brenda orgаnizirane su tаko dа u svаkom trenutku mogu reаgirati nа zаhtjeve kupаca i biti njima na usluzi. Izа uspjehа stoji ljubav, stručnost, entuzijаzаm i posvećenost premа poslu svih naših uposlenika, kojih trenutno ima oko 100”.
Iz čega se sastoji proizvodni program brenda?
“Proizvodni program je orijentiran na programe sportske opreme prema kategoriji korisnika od programa za olimpijske selekcije, reprezentativne selekcije, profesionalne i amaterske programe i škole sporta. U ponudi se nalazi i program sportske opreme za slobodno vrijeme i rekreaciju. Sportski programi su po principu – full time, što znači da u ponudi imamo sve što jednoj sportskoj ekipi treba: dresovi, trenerke, jakne, torbe, sportski rekviziti…
Koje su prednosti Number 1 u odnosu na konkurenciju?
“Poznavanje zahtjeva sporta, potreba sportaša, kao i postojanje vizije kakvu sportsku opremu želimo proizvoditi, bile su prednosti menadžerskog tima, koji je dugogodišnje iskustvo u sportu iskoristio u stvaranje Brenda Number 1. Najvažnije karakteristike su kvaliteta, originalnost, suvremeni tehnološki proces izrade i proizvodnje i dosljednost u poslovanju. Također, istakao bih i suvremenu opremljenost proizvodnih pogona, koji mogu odgovoriti svim zahtjevima i željama sportaša u pogledu dizajna i kvalitete. Sve to nas je za vrlo kratko vrijeme postojanja odvojilo od konkurencije”.
Kakva je poslovna strategija Vašeg brenda?
“Naša poslovna strategija usmjerena je na domaće tržište, na kome smo prisutni u vrhunskom i profesionalnom sportu. Ali, želimo se posvetiti i potrebama rekreativnog sporta, jer nam je strateški cilj da Number 1 dobije status nacionalnog Brenda, koji će biti dostupan i za šire potrošačko tržište. Sretni smo što smo već u prvoj godini promocije, 2016. godine, postali oficijelni partner Košarkaškog saveza BiH, pa opremu brenda No1 danas nose sve selekcije košarkaških reprezentacija BiH. Potpisani su ugovori i s Olimpijskim komitetom BiH, kao i s teniskim, rukometnim i drugim savezima, čiji sportaši nose našu opremu. Trenutno, opremu nose sportaši više od 20 sportskih saveza i preko 700 sportskih klubova”.
Osim pozicioniranja na domaćem tržištu, dugoročni cilj Brenda Number 1 je i osvajanje regionalnog tržišta?
“Zadovoljstvo nam je istaći da smo potpisali partnerski ugovor s SFK 2000, čime smo postali vidljivi i na međunarodnoj klupskoj sceni. Teško je govoriti o ukupnoj vrijednosti ovih ugovora, zato što je brend Number 1 sponzor velikog broja reprezentativnih selekcija, kao i vrhunskih sportskih ekipa, što nas čini i društveno odgovornom kompanijom, kojoj je materijalna dobit u drugom planu u odnosu na opredjeljenje da domaći brend pomaže razvoj bh. sporta”.
U kolikoj mjeri se pandemija COVID-19 odrazila na poslovanje Vaše kompanije?
“Pandemiju koronavirusa smo prihvatili kao priliku da resurse s kojim raspolažemo iskoristimo na svrsishodan i koristan način. Krizni plan koji smo donijeli odmah na početku pandemije, bio je proaktivan i podrazumijevao je da idemo korak naprijed u sagledavanju situacije i prestruktuiranju proizvodnih programa. Orijentacija na zaštitnu opremu, pokazala se kao ispravan način razmišljanja menadžmenta, što nam je omogućilo pozitivno poslovanje i u doba pandemije, pa nije došlo do pada prihoda, zatvaranja firme ili otpuštanja radnika”.
Možete li napraviti osvrt na uspješno poslovanje Number 1 u 2019. godini i kakve poslovne rezultate očekujete do kraja ove, ali i naredne 2021. godine ?
“Poslovanje Number 1 u 2019. bilo je orijentirano na realizaciju ugovora od kojih izdvajamo sljedeće: Olimpijski komitet BiH, Košarkaški savez BiH, Rukometni savez BiH, Teniski savez BiH…. Također, prioriteti su nam bili i projekti orjentirani na izvoz, kroz posredničke proizvodne programe koje smo radili za druge sportske firme ( Diadora, H20 …). Vrijednost tih projekata je u svakom slučaju bila dovoljno velika da naše poslovanje učine uspješnim i u ovoj godini. S obzirom na pandemiju, teško je prognozirati rezultate poslovanja za 2021. Naš glavni cilj u narednom periodu je da kroz rezultate rada i promociju proizvoda predstavljamo Number 1 kao domaći brend koji osvaja i kao novu vrijednost u koju vrijedi ulagati”.
Razgovarala: Irena Vasić-Dobrić
Poslovne novine