Djelatnici brzih pošta na području Bosne i Hercegovine u idućem razdoblju mogu očekivati još veći obijam posla te povećanje broja paketa koji stižu iz Kine. Nakon jedne od najpopularnijih kineskih aplikacija – Temua, koja je na tržištu Bosne i Hercegovine prisutna posljednjih nekoliko mjeseci, stanovnicima naše zemlje ovih dana otvorila se mogućnost naručivanja s još jedne kineske internetske platforme, piše Večernji list BiH.
Riječ je o popularnom trgovinskom divu Shein, koji je ovih dana na svoju aplikaciju dodao mogućnost isporuke za Bosnu i Hercegovinu. Ipak, za razliku od Temua, koji je svoju aplikaciju jezično i valutom u potpunosti prilagodio Bosni i Hercegovini, Shein cijene nudi u eurima, a dostava je besplatna tek za narudžbe iznad 87,57 eura. Na aplikaciji stoji i kako je standardni rok dostave narudžbe za one koji žele isporuku u BiH od 18 do 22 radna dana.
Inače, Shein je osnovan 2008. godine u Nanjingu, a od samih početaka usmjeren je na generaciju Z – pionire u poznavanju i korištenju moderne tehnologije i društvenih mreža. Svoju poslovnu strategiju usmjerio je na influencere diljem svijeta koji dominiraju na društvenim mrežama poput Instagrama i TikToka te su mu pomogli u reklamiranju brenda i privlačenju mladih koji žele biti u trendu, a da pritom ne izdvajaju prevelike svote novca. Sudeći prema broju korisnika i rastu prodaje koju Shein bilježi u kratkom roku, izgleda kako mu je strategija u kombinaciji s promotivnim kodovima koji su uvijek aktualni na stranici upalila kod mlađe publike. Tvornice koje rade za Shein svaki tjedan lansiraju nove modele odjeće, obuće i modnih dodataka, no, za razliku od brendova poput Zare, artikle nude po značajno nižim cijenama.
Često se na društvenim mrežama mogu vidjeti modeli koji uspoređuju određene odjevne predmete kupljene na Sheinu i poznatog španjolskog brenda, gdje je razlika gotovo neprimjetna. A da su značajno isplativiji, potvrdilo je i istraživanje Societe Generalea. Ponuda je ogromna te se mogu pronaći unikatni odjevni predmeti, cipele, kao i nakit, koje je nemoguće kupiti u domaćim trgovinama.