
Ove antene bi se trebale nalaziti na stražnjem dijelu zrakoplova, točnije na krovu, a njihov bi promjer u prosjeku trebao iznositi oko 30 centimetara. Za razliku od američkih kompanija koje putnike s mrežom povezuju preko zemaljskih veza, Lufthansa planira povezivanje preko satelita, što bi po mišljenju njezinih stručnjaka u svakom slučaju putnicima jamčilo jaču i bolju povezanost. Primjerice, na putu od Njemačke do SAD-a zrakoplov bi se trebao priključiti na četiri različita satelita koji bi u tom trenutku signal slali na Zemlju. Na visi od oko 3.000 metara putnici će dobiti obavijest da je sustav priključen i da se pomoću svojih laptop-a, smartphone-a ili notebook-a koji će se već nalaziti u zrakoplovu, mogu uključiti i koristiti internetom ukoliko to žele. Glavni i vjerojatno jedini ponuđač (barem u početku) trebao bi biti Deutsche Telekom. Putnici bi mogli odabrati cijenu od 10,95 eura za jedan sat ili 19,95 eura za 24 sata. U Lufthansi već sada najavljuju da će većina putnika biti vrlo ugodno iznenađena brzinom kojom će novi sustav raditi. Mnogi će vjerojatno u avionu doći brže do određenih stranica u internetu nego što su na to navikli kod kuće: primjerice, stranice s raznim video-sadržajima poput Youtube-a.
Zabrana telefoniranja
Problemi s Flynet-om bi za Lufthansu mogli nastupiti jedino zbog korištenja internetskih telefonskih veza poput vrlo popularnog Skype-a. Naime, obzirom da je veza bolja nego kod kuće, mnogi su putnici tijekom probe, odnosno, testiranja, bili toliko oduševljeni da su na telefonu provodili sate. To je s druge strane naravno smetalo one druge, komunikacijski manje ovisne putnike, te će se glede toga Lufthansa morati ravnati upravo po njima. No, osim ponude korištenja internetom ova zrakoplovna kompanija planira i uvođenje takozvanih GSM i GPRS sustava koji bi putnicima trebali omogućiti i slanje sms-poruka tijekom leta.