Ako kupujete u H&M-u, njihov posljednji potez mogao bi vas jako razočarati

Div brze mode je zbog rekordnih četiri milijarde dolara vrijednih neprodanih proizvoda krajem 2018. zabilježio pad profita.

Predsjednik Uprave nekadašnjeg kralja brze mode Karl Johan Perssono objavio je da H&M više neće imati velike rasprodaje po kojem je trenutno poznat. Promjena strategije rezultat je pada prodaje i pretrpanih skladišta proizvoda tvrtke kojih se nikako ne može riješiti.

No upravo zbog toga kompanija je prošle godine objavila da će cijene H&M-ovih proizvoda biti niže nego inače pa ova vijest stiže kao veliko iznenađenje za javnost, piše Business Insider.

– Slaba prodaja u četvrtom tromjesečju, djelomično uzrokovana neravnotežama u asortimanu marke H&M, rezultirala je potrebom za značajnim rasprodajama u prvom tromjesečju 2018. – rekao je Persson u priopćenju investitorima prošlog proljeća.

Naime, div brze mode je zbog rekordnih četiri milijarde dolara vrijednih neprodanih proizvoda krajem 2018. zabilježio pad profita, i to četvrti kvartal zaredom.

(Poslovni.hr)