Centar za edukaciju mladih – CEM bi zaštitio i kreirao zdravo i sigurno okruženje za djecu i mlade u bh društvu, u saradnji sa interesnim institucijama – partnerima, u 2013. godini pokrenuo je Akciju 18+, kojoj je cilj smanjenje prodaje i točenja alkohola maloljetnicima, a u skladu sa Zakonom o unutarnjoj trgovini FBiH, Zakonom o ugostiteljstvu FBiH i Zakonom o javnom redu i miru FBiH.
Odjel inspektorata Ministarstva privrede SBK/KSB, MUP SBK/KSB, Centar za socijalni rad Travnik, Centar za mentalno zdravlje Travnik i Centar za edukaciju mladih Travnik, provodili su Akciju 18+ kroz medijsku informativnu kampanju, specijalne policijsko-inspekcijske nadzore na području SBK/KSB i edukaciju građanstva u periodu maj/svibanj-septembar/rujan 2013. godine. Inicijalno istraživanje koje je CEM proveo pokazalo je da u protekle 3 godine nisu postojali registrirani prekršaji člana 10. Zakona o unutarnjoj trgovini FBiH i člana 13. Zakona o ugostiteljstvu koji nalažu zabranu prodaje alkohola maloljetnim licima. Na konferenciji za medije koja je održana 30.09.2013.godine, iznešeni su podaci da je Akcija 18+ donijela značajne promjene u odnosu na prvobitni broj poduzetih mjera protiv onih koji krše zakone, kao i promjenu u nivou dostupnosti informacija o zakonima građanstvu. Akcija 18+ provodi se od maja/svibnja 2013.godine, kroz podijelu 4 000 promotivnih letaka u trgovačko-ugostiteljskim objektima, specijalne policijsko-inspekcijske nadzore na području SBK/KSB, medijsku informativnu kampanju usmjerenu na građanstvo – posebno prodavače i vlasnike objekata, kao i edukaciju mladih sa potencijalnim rizičnim ponašanjem kroz aktivnosti Centra za socijalni rad i Centra za mentalno zdravlje Travnik. U toku pojačanog policijsko-inspekcijskog nadzora u periodu od 21.05.-31.07.2013.godine, Inspektorat Ministarstva privrede SBK/KSB izvršio je 124 inspekcijska nadzora u SBK/KSB, pokrenuo 13 prekršajnih postupaka, i izdao 7 rješenja o uklanjanju nedostataka postupajući po navedenim Zakonima. Plan i program Akcije 18+ za period 2013.-2014. se nastavlja prema novim ciljnim skupinama, o čemu će javnost biti blagovremeno obavještena.