Sutra (četvrtak, 11.3. 2021. godine), u Travniku će se održati 76. sjednica Vlade Kantona Središnja Bosna.
DNEVNI RED
1.Zapisnik sa 75. sjednice Vlade Kantona Središnja Bosna – tajnik Vlade
2.Mišljenje o inicijativi za vjerodostojno tumačenje članka 4. Zakona o porezu na promet nekretnina – Ministarstvo financija
3.Izvješće o radu Vlade za 2020. godinu – Premijer Kantona
4.Izvješće o radu Službe za zapošljavanje KSB za 2021. godinu – Služba za zapošljavanje Kantona Središnja Bosna
5.Izvješće o radu Kantonalnog pravobraniteljstva KSB za 2020. godinu – Ministarstvo pravosuđa i uprave
6.Prijedlog Odluke o izdvajanju sredstava iz Proračuna Kantona Središnja Bosna općini Dobretići, za prvi kvartal 2021. godine – Ministarstvo financija
7.Suglasnost za isplatu naknade po osnovu ugovora o djelu sa Sadetom Sefer za mjesec veljaču 2021. godine – Kantonalna uprava za branitelje
8.Suglasnost za javnu nabavku usluga popravke i lakiranja službenog automobila za potrebe Općinskog suda u Travniku – Ministarstvo pravosuđa i uprave
9.Suglasnost na Plan javnih nabavki Ministarstva prostornog uređenja, građenja, zaštite okoliša, povratka i stambenih poslova za 2021. godinu – Ministarstvo prostornog uređenja, građenja, zaštite okoliša, povratka i stambenih poslova
10.Suglasnost na Plan javnih nabavki Ministarstva gospodarstva za 2021. godinu – Ministarstvo gospodarstva
11.Suglasnost na Dopunu Plana nabavke roba, usluga i radova za potrebe Ministarstva poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva za 2021. godinu – Ministarstvo poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva
12.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za pokretanje postupaka javnih nabavki za potrebe Ureda za javne nabavke (Kolektivno osiguranje uposlenika) – Ured za javne nabavke
a) Rješenje o imenovanju Povjerenstva za javnu nabavku – Kolektivno osiguranje uposlenika
13.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za pokretanje postupaka javnih nabavki za potrebe Ureda za javne nabavke (Računala i prateća računalna oprema) – Ured za javne nabavke
a) Rješenje o imenovanju Povjerenstva za javnu nabavku – Računala i prateća računalna oprema
14.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za pokretanje postupaka javnih nabavki za potrebe Ureda za javne nabavke (Održavanje i popravka računalne opreme) – Ured za javne nabavke
a) Rješenje o imenovanju Povjerenstva za javnu nabavku – Održavanje i popravka računalne opreme
15.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za pokretanje postupaka javnih nabavki za potrebe Ureda za javne nabavke (Usluge tiskanja) – Ured za javne nabavke
a) Rješenje o imenovanju Povjerenstva za javnu nabavku – Usluge tiskanja
16.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za pokretanje postupaka javnih nabavki za potrebe Ureda za javne nabavke (Usluge ispisa) – Ured za javne nabavke
a) Rješenje o imenovanju Povjerenstva za javnu nabavku – Usluge ispisa
17.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za pokretanje postupaka javnih nabavki za potrebe Ureda za javne nabavke (Uredski materijal) – Ured za javne nabavke
a) Rješenje o imenovanju Povjerenstva za javnu nabavku – Uredski materijal
18.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za pokretanje postupaka javnih nabavki za potrebe Ureda za javne nabavke (Materijal za higijenske potrebe i njegu) – Ured za javne nabavke
a) Rješenje o imenovanju Povjerenstva za javnu nabavku – Materijal za higijenske potrebe i njegu
19.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za pokretanje postupaka javnih nabavki za potrebe Ureda za javne nabavke (Ogrjevno drvo) – Ured za javne nabavke
a) Rješenje o imenovanju Povjerenstva za javnu nabavku – Ogrjevno drvo
20.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za pokretanje postupaka javnih nabavki za potrebe Ureda za javne nabavke (Ulje za loženje) – Ured za javne nabavke
a) Rješenje o imenovanju Povjerenstva za javnu nabavku – Ulje na loženje
21.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za pokretanje postupaka javnih nabavki za potrebe Ureda za javne nabavke (Ugalj lignit) – Ured za javne nabavke
a) Rješenje o imenovanju Povjerenstva za javnu nabavku – Ugalj lignit
22.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za pokretanje postupaka javnih nabavki za potrebe Ureda za javne nabavke (Mrki ugalj) – Ured za javne nabavke
a) Rješenje o imenovanju Povjerenstva za javnu nabavku – Mrki ugalj
23.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za pokretanje postupaka javnih nabavki za potrebe Ureda za javne nabavke (Tečna goriva) – Ured za javne nabavke
a) Rješenje o imenovanju Povjerenstva za javnu nabavku – Tečna goriva
24.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za pokretanje postupaka javnih nabavki za potrebe Ureda za javne nabavke (Obvezno i kasko osiguranje motornih vozila) – Ured za javne nabavke
a) Rješenje o imenovanju Povjerenstva za javnu nabavku – Obvezno i kasko osiguranje motornih vozila
25.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za pokretanje postupaka javnih nabavki za potrebe Ureda za javne nabavke (Održavanje i popravak vozila) – Ured za javne nabavke
a) Rješenje o imenovanju Povjerenstva za javnu nabavku – Održavanje i popravak vozila
26.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za pokretanje postupaka javnih nabavki za potrebe Ureda za javne nabavke (Pneumatici za motorna vozila) – Ured za javne nabavke
a) Rješenje o imenovanju Povjerenstva za javnu nabavku – Pneumatici za motorna vozila
27.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za pokretanje postupaka javnih nabavki za potrebe Ureda za javne nabavke (Vulkanizerske usluge) – Ured za javne nabavke
a) Rješenje o imenovanju Povjerenstva za javnu nabavku – Vulkanizerske usluge
28.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti za pokretanje postupaka javnih nabavki za potrebe Ureda za javne nabavke (Usluge pranja vozila) – Ured za javne nabavke
a) Rješenje o imenovanju Povjerenstva za javnu nabavku – Usluge pranja vozila
29.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti školama za raspisivanje Natječaja za upražnjena radna mjesta za školsku 2020./2021. godinu – Ministarstvo obrazovanja, znanosti, mladih, kulture i sporta
30.Izvješće načelnika općine Vitez o utrošku sredstava iz oblasti civilne zaštite za projekt „Sufinansiranje štete nastale uslijed požara“ – Kantonalna uprava za civilnu zaštitu
PREMIJER KANTONA
Tahir Lendo, dipl.ing.