Futura plus – prva firma u Srbiji koja je izašla iz stečaja

Kompanija Futura plus, članica “Centro štampa Holdinga”, poslije četiri i po godine izašla je iz stečaja, i to je jedina firma u Srbiji koja je u posljednjih 20 godina uspjela da promijeni taj status, saopšteno je iz Centro štampe.

 

“Centro štampa Holding” je 2011. godine od njemačke firme WAZ-Mediengruppe kupila preduzeće “Štampa”, koje je tada bilo u blokadi sa višemilionskim gubicima, a potom i firmu u stečaju “Futura plus”, opterećenu dugovima koji su se mjerili desetinama miliona eura i za čiju kupovinu nije bilo zainteresovanih investitora. Uprkos riziku investiranja u dvije firme na rubu propasti, naša kompanija je u neuređenom tržištu i u razvoju njihovih potencijala vidjela šansu, navode iz Centro štampe. Najveća odgovornost bila je obezbjeđivanje izvjesne budućnosti za zaposlene, za koje je, osim redovnih plata, uplaćivano oko osam miliona eura na ime poreza i doprinosa na godišnjem nivou, ističu iz tog preduzeća. Dodaju da su investirali u informaciono tehnološki sistem, u sopstvenu logistiku, u poboljšanje i optimizovanje kvaliteta distributivne mreže, nove segmente poslovanja, da su uveli nove proizvodi i usluge, unaprijedili procese i upravljanje organizacijom, optimizovali troškove, angažovali vrhunski menadžment… Zahvaljujući takvoj poslovnoj politici, ali i unapređenju prodaje i saradnje sa svim poslovnim partnerima, dobili su povjerenje poslovnog okruženja i utemeljili novi put daljnjeg poslovanja. “Moje opredjeljenje je da investiram svoj novac u Srbiji, gdje moj profesionani put traje više od 20 godina. Zaista vjerujem da ovoj zemlji može biti bolje i da svi možemo da damo svoj doprinos… Cilj nam je da uvijek gradimo dugoročne poslove, što smo na primjeru kompanije Doncafe i Centroproizvod i dokazali. One su sada uspješne kompanije koje žive i rade i zapošljavaju više od 1.000 radnika”,  izjavio je predsjednik “Centro štampa holdinga” Darko Bajčetić. Prema njegovim riječima, kupovinom “Štampe” i potraživanja prema “Futuri plus”, Centro štampa je ušla u najveći projekat do sada, kako po broju zaposlenih, kojih ima oko 3.500, tako i po veličini investicije i po težini zadatka. “Pokazalo se da se naš višegodišnji ‘Sizifov posao’ isplatio. Kompaniju smo postavili na put uspješnih savremenih poslovnih sistema sa evropski koncipiranim načinom distribucije štampe, cigareta i ostalih proizvoda i usluga, i istrajaćemo u razvoju takvog koncepta poslovanja koji sprječava razvoj sive ekonomije i drugih nelegalnih aktivnosti”, kaže Bajčetić. Novi početak u poslovanju Centro štampa obilježen je novim brendom “Moj kiosk”, kioscima koji se mogu vidjeti na beogradskim ulicama. Cilj je, kako navode u toj kompaniji, da se sačuva ono najbolje što su kiosci predstavljali – tradicija duža od 60 godina, dostupnost, inovativnost i prije svega prijateljska komunikacija.

(seebiz.net)