Općina Vitez je još jednom potvrdila da spada u grupu općina lidera kada je u pitanju rad na privlačenju investicija i poboljšanje poslovnog okruženja u BiH.
Poslovni ambijent u Općini Vitez sada je još povoljniji za investitore uslijed konkretnih mjera i aktivnosti koje je ova općina poduzela procesom pojednostavljenja administrativnih postupaka. Za poduzetnike to konkretno znači da će dozvole, odobrenja i saglasnosti ubuduće dobijati u kraćem periodu i jeftinije kao i da će se od njih tražiti manji obim dokumentacije i informacija. Ništa manje nije važna ni činjenica da je općina dodatno smanjila takse te time smanjila direktne troškove za privredne subjekte koji se procjenjuju na 53.498 KM te indirektne troškove koje podrazumijevaju vrijeme čekanja, procjenjene na 3 miliona KM. Pojednostavljenjem administrativnih procedura, Općina Vitez nastavila je kontinuitet svog rada na stvaranju povoljnijeg poslovnog ambijenta, otvorila mogućnost za dolazak većeg broja investitora u ovu općinu i povećala transparentnost regulative kroz uvođenje Elektronskog registra svih administrativnih postupaka. Kao dio Saradničke mreže za postinvesticionu podršku kompanijama, koju realizuje uz pomoć Agencije za unapređenje stranih investicija u BiH (FIPA), Općina Vitez kontinuirano radi i na servisiranju već postojećih investitora na ovoj općini kako bi im obezbjedila što bolje uslove za reinvestiranje i nastavak poslovanja. „Tokom procesa u kojem su aktivno učešće imali poslovna zajednica i građani općine, izvršena je detaljna analiza, te značajno unapređenje i pojednostavljenje svih administrativnih postupaka koje provodi Općina Vitez. U prilog tome govori činjenica da se sada obrt može osnovati u roku od 3 dana a Odobrenje za građenje dobiti u roku od 10 dana. Takođe, pribavljanje dokumenata po službenoj dužnosti, gdje god je to moguće, značajno će skratiti vrijeme i pojednostaviti poslovanje“ pojasnio je načenik općine Vitez, Advan Akeljić. U narednom periodu, na web stranici Općine Vitez biće postavljen Elektronski Registar koji će sadržavati detaljne informacije o svim administrativnim postupcima, kao i mogućnost preuzimanja elektronskog zahtjeva, što će uveliko povećati transparentnost te smanjiti rizike poslovanja. Istovremeno, Općina će izgraditi sistem kontinuirane nadogradnje u radu sa privrednim sektorom i obezbjediti mehanizam pravovremene konsultacije sa privatnim sektorom. Navedene aktivnosti realizovane su putem Projekta poboljšanja poslovnog okruženja u BiH koji zajedno realizuju Međunarodna finansijska korporacija (IFC), članica Grupacije Svjetske banke i Općina Vitez uz pomoć donatorskih sredstava švedske agencije za međunarodni razvoj (SIDA).
(Općina Vitez)