Div brze mode je zbog rekordnih četiri milijarde dolara vrijednih neprodanih proizvoda krajem 2018. zabilježio pad profita.
Predsjednik Uprave nekadašnjeg kralja brze mode Karl Johan Perssono objavio je da H&M više neće imati velike rasprodaje po kojem je trenutno poznat. Promjena strategije rezultat je pada prodaje i pretrpanih skladišta proizvoda tvrtke kojih se nikako ne može riješiti.
No upravo zbog toga kompanija je prošle godine objavila da će cijene H&M-ovih proizvoda biti niže nego inače pa ova vijest stiže kao veliko iznenađenje za javnost, piše Business Insider.
– Slaba prodaja u četvrtom tromjesečju, djelomično uzrokovana neravnotežama u asortimanu marke H&M, rezultirala je potrebom za značajnim rasprodajama u prvom tromjesečju 2018. – rekao je Persson u priopćenju investitorima prošlog proljeća.
Naime, div brze mode je zbog rekordnih četiri milijarde dolara vrijednih neprodanih proizvoda krajem 2018. zabilježio pad profita, i to četvrti kvartal zaredom.
(Poslovni.hr)