Novo poskupljenje telekomunikacijskih usluga u BiH – evo kada imate pravo na raskid ugovora

Važeća rješenja idu na ruku potrošačima te omogućuju odabir drugog operatera, odnosno raskid ugovora u situacijama koje su jasno precizirane

Korisnici telekomunikacijskih usluga u Bosni i Hercegovini u poslejdnje vrijem, osiboto nakon najave pojedinih operatera da povećavaju cijene usluga putem društvenih mreža i udruga za zaštitu potrošača traže konkretne informacije o svojim pravima, pa tako i onima koja se odnose na promjenu operatera, a prema svemu sudeći, važeća rješenja im idu na ruku te omogućuju odabir drugog operatera, odnosno raskid ugovora u situacijama koje su jasno precizirane. Jedan od korisnika iz Sarajeva je pisao i molio za savjet nakon što je dobio poruku početkom ožujka iz jednog kablovskog operatera o povećanju cijena paketa usluga koji koristi. 

Provjerili smo koja su prava potrošača u ovom slučaju. Uporište imaju u Pravilu koje je Regulatorna agencija za komunikacije 2013. godine i to na temelju Zakona o komunikacijama, a ono što posebno zanima korisnike usluga je članak 13 spomenutog Pravilnika koji je dostupan na poveznici https://docs.rak.ba//articles/16232d73-7be2-4b5e-a026-b7ec6ed01988.pdf